Laatste nachtje thuis! - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Geralde Bunt - WaarBenJij.nu Laatste nachtje thuis! - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Geralde Bunt - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje thuis!

Blijf op de hoogte en volg Geralde

15 September 2012 | Nederland, Nijkerk

Hi there!

Nog maar één nachtje in mijn eigen bedje en dan is het zover. De spanning begint wel te stijgen en het begint nu ook wel door te dringen dat ik een heleboel mensen een hele tijd niet meer ga zien. Gelukkig heb ik gisteravond ontzettend veel leuke & lieve vlaggetjes en kaartjes gekregen en die ga ik gewoon doorlezen als ik naar ons kikkerlandje verlang. Bijna alles zit ondertussen in mijn koffer, zelfs alle cadeautjes! Want oh, oh, wat ben ik ontzettend verwend. Ik merk dat iedereen blij is dat ze vier maanden van me af zijn ;)

Morgenavond om 7 uur moet ik op de boot zijn en die vertrekt dan om half 9. Na een nachtje dobberen kom ik maandagmorgen om 8 uur aan in Hull en gaat het allemaal echt beginnen.

Ik heb geen idee of ik wat te vertellen heb, maar áls ik wat beleef zal ik het hier op zetten zodat jullie allemaal op de hoogte kunnen blijven.

Bye bye!
Geralde

  • 16 September 2012 - 00:35

    Muis:

    Goeie reis tjik,
    geniet er van!

    <3

  • 16 September 2012 - 00:47

    Rijk:

    Geralde,

    Heel veel plezier in Engeland en geniet ervan. Een mooie belevenis, waarbij je ook je moeilijke momenten zult hebben, maar die maken je ook alleen maar sterker.

    Rijk

  • 16 September 2012 - 01:00

    Mariska:

    Meis,

    Geniet van alle prachtige momenten die je gaat meemaken en die de moeilijke momenten zeker zullen overschaduwen. Jou kennende heb je binnen een paar dagen al kennis gemaakt met een heleboel leuke mensen en zal je zien hoe snel de tijd voorbijgaat!

    Heel veel plezier, naast het genieten ook heel veel succes met je studie!
    Enne als je terugkomt ben je apetrots dat je dit hebt gedaan en dat je zo vloeiend Engels spreekt ;)

    Goeie reis!
    Liefs Mariska

  • 16 September 2012 - 14:27

    Je Soort Van Tantetje:

    Lieve Geral,

    Moest wel ff slikken en poetsen toen ik jullie dam zojuist afreed...

    Nu thuis en straks negeren... Vrijdag zal wel helemaal voor t eggie zijn. Ik zal vanaf vanavond mijn knuffelmodus aanzetten voor iedereen die een knuffel nodig heeft omdat je gemist wordt.

    Doei doei en snel tot skype! FB of wat dan ook!

    Nog 1 dikke knuff voor je gaat met een dikke pakkerd van ons alledrie...

  • 16 September 2012 - 20:18

    Evelien:

    He meid,

    En dan is je grote avontuur begonnen. We willen nu al meer van je weten!
    We hebben vertrouwen in je en weten dat je dit kunt.

    Dikke, dikke en een nog dikkere knuffel van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geralde

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 7799

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 21 Januari 2013

Studeren in Hull

Landen bezocht: