Welcome in Hull! - Reisverslag uit Kingston upon Hull, Verenigd Koninkrijk van Geralde Bunt - WaarBenJij.nu Welcome in Hull! - Reisverslag uit Kingston upon Hull, Verenigd Koninkrijk van Geralde Bunt - WaarBenJij.nu

Welcome in Hull!

Blijf op de hoogte en volg Geralde

17 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Kingston upon Hull

Mijn eerste berichtje uit Engeland

Gisteravond was het dan eindelijk zo ver… tijd om op de boot te stappen! Samen met papa, mama en Lisanne kwam in aan in Rotterdam bij de enorm grote ferry. Het afscheid was kort maar krachtig en als snel zat ik in mijn hutje te bedenken wat ik nou eigenlijk aan het doen was. Natuurlijk heb ik maanden in mijn hoofd gehad dat ik ‘een keer’ weg zou gaan, maar nu het echt ging gebeuren was het toch wel heel vreemd. Gelukkig had ik met Ingeborg afgesproken op de boot. Zij studeert ook aan de UU en ging met dezelfde boot zodat we gezellig samen konden reizen.

Vanmorgen om ongeveer half 8 kwamen we aan in de haven van Hull. We werden opgehaald in de haven door iemand van de univeriteit en die bracht ons naar het international office. Daar kregen we allemaal blaadjes met informatie en werden we weer door iemand van de staff naar het accommodation office gebracht. Daar kregen we onze sleutel en konden we dus eindelijk naar Cranbrook Avenue om onze kamer te gaan ontdekken! De kamer is best wel groot en gemeubileerd. Er staan een bed, nachtkastje, bureau, kast, plankjes aan de muur en een wastafel in en er kunnen nog steeds wel 2 luchtbedjes in dus ruimte zat .

Van mijn enorme roze koffer is eigenlijk niks meer over, want alle handvatten zijn gebroken. Dat heeft waarschijnlijk (oké, zeker weten) te maken met het gewicht van de koffer. Het was een leuke uitdaging om zo veel mogelijk in de koffer te krijgen, maar dat bleek achteraf toch niet zo’n succes. Gelukkig kwamen twee van mijn huisgenootjes binnen en konden die me helpen om mijn koffer naar boven te krijgen. Er moeten nog twee housemates komen, dus ik moet het nu gezellig maken met twee Deense meisjes. Ze lijken me heel aardig, maar heb ze verder nog niet echt gesproken. Gelukkig heb ik ongeveer 4,5 maand de tijd om ze te leren kennen dus dat komt vast goed .

Ondertussen heb ik mijn koffers nu uitgepakt en probeer ik mijn kamer een beetje gezellig te maken. Dankzij alle kaarten/cadeautjes gaat dat vast lukken. Als het gezellig genoeg is zal ik wel een foto maken en hier op zetten zodat jullie het kunnen zien.

Op de planning voor vandaag staat straks een campustour en vanavond een filmavond voor internationale studenten. De campus is best wel groot dus ben benieuwd wat ik er allemaal tegen ga komen. Dankzij Jentse heb ik nu wifi op mijn kamer en kan ik dus lekker internetten tussen alle activiteiten door. Wanneer ik op mijn kamer ben heb ik dus ook whats app, jeeeeejj!

Verder heb ik eigenlijk niet zo veel te vertellen dus ik ga snel weer verder met boer zoekt vrouw kijken 

Liefs Geralde

  • 18 September 2012 - 22:23

    Bep Van Dasselaar:

    Leuk om je verslag te lezen. Er zal ongetwijfeld veel op je afkomen de komende tijd. Maar dan ben je straks wel een ervaring rijker ! Veel succes met de studie en maak tussendoor ook leuke uitstapjes !

    Groetjes,
    Beppie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geralde

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 7770

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 21 Januari 2013

Studeren in Hull

Landen bezocht: